stinalill

Alla inlägg under oktober 2021

Av Stina - 24 oktober 2021 20:03

Ja inte vet jag..... det blev måånga knapptryckningar bara innan

 

jag kom hit!! Och hittade VAR jag skulle börja skriva nånstans.

 

Det tar allt ett tag, innan minnet poppar upp efter så många år.

 

så här nära ska ju t ex inte raderna vara......Inte så nära nu, men det kan ju inte vara så, att man ska göra ett mellanslag efter varje rad.....

 

Eftersom jag har så svårt att skriva kortfattat, tänkte jag

 


mig, att börja blogga igen. Läste för ett tag sen mitt

 

skrivande "för mig själv" - typ dagbok. Och det fyller ju helt

 


klart ett behov, att skriva av mig nu och då. Facebook fyller

 

ju egentligen bara "visa-upp" inlägg.....

 

 Ja, ja..... jag får väl se vad det blir. Nu har jag setat vid burken så länge - så jag måste sluta här. Hoppas jag kan komma in igen......

 

 

 

 

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Fundringar från Tant Blå

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2021
>>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards