stinalill

Alla inlägg den 31 maj 2008

Av Stina - 31 maj 2008 18:22

Mådde inte bra imorse heller - fick lov att andas "xtra". Men tänkte -  kan väl lika bra ligga vid sjön o flåsa - bara j tar mig dit så. Packade massäcken (fick jag göra i omgångar o vila emellan) och for till "Gunillas hemliga ställe". Tack Gunilla för att du visade mig dit förut!! Väl där - låg o stekte fläsket med fötterna i vattnet. Så härligt!! Så länge jag kan vistas utomhus o njuta av sommaren, är livet undebart! Men fortfarande saknar jag cigarettena!! Efter mer än ett o ett halvt år! Det var så skönt att sitta med en cig o se ut över sjön o njuta.... Inte får j röka, inte får j äta glass, choklad eller annat smask, inte får j dricka för mycket - te o saft alltså..... Men - jag måste titta på det jag KAN göra - det är ju fortfarande en hel del faktiskt! Det får j inte glömma!! Vilken tur att j kan köra bil t ex!

Sen måste jag gratulera min dotterdotter Johanna!! Minus 2,5 kg på en vecka!! Tänkte på dig när j var på affärn idag - kan du låta bli kladdkaka, så kan j låta bli en glass! Det gäller att ha målbilden framför sig....

Igår krånglade o krånglade j med foton in på bloggen. Med hjälp av Ankie fick j in några till. Sen tänkte j ta bort ett kort, när det blev för stort. Men det gick inte. Det tar nog sin lilla tid att lära sig det här.....

Jodå Maria visst vet j vem du är! Tack för din uppmuntran! Och javisst är min "lillflicka" fin både utanpå o inuti. Och jag är så glad för hennes skull att hon har sin Stefan och - att hon äntligen oxå har en hund igen! En himla fin hund dessutom, även om inte jag skulle orka med honom förstås.....




Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Fundringar från Tant Blå

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30 31
<<<
Maj 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards