stinalill

Alla inlägg den 30 maj 2008

Av Stina - 30 maj 2008 21:02

Av Stina - 30 maj 2008 13:51

Nej nu får j ge mig - nu får det vara nog med gnäll. ---- Såg ni - nu har jag fått in första fotot!!! Fast det blev större än j hade tänkt o menat. Det kommer flera....

Min goa Anita ringde idag igen. Vilken tur jag har som har henne att gnälla för!!! Och alla mina vänner.... Igår bjöd Lotta mig på lunch på Station - kul att träffa henne o kul att hon VILL träffa mig - min olycksaliga sjukling.... Och när j sakta flåsade hem från tandis igår, satt det en bekant på balkongen o ropade till mig "Säg till om du behöver hjälp Stina!". Och nyss hade j ett SMS från Annsan - hon hämtar upp mig på söndag för en tur till Åsby. Alla mina vänner - ni är guld värda!! Och naturligtvis mina fantastiska barn o barnbarn - allihopa!! Så glad jag är för er o så stolt j är över er!! Ni är så fina allihop var och en på sitt sätt!!! Konstigt att alla får plats i mitt hjärta! Men - jag har ju ett förstorat hjärta..... Lite rädd är j att j ska bli er till last när j inte klarar mig själv sen..... Men kommunen har ju äldreomsorg - än så länge......

Nu är det hög tid för lite soppa o några hårdbrömackor.

Av Stina - 30 maj 2008 13:31

Hade tänkt åka till sjön idag - solen stå ju som spön i backen o +30!! Men j hade svårt att andas igår o inte var det bättre idag. Nog är det som dom sagt - vissa dagar är sämre o man har svårt att planera, när man har hjärtsvikt. Är nu lite orolig att jag har "gått över gränsen", så att jag inte får ut vätskan - utan den samlas i buken o lungorna. Känner mig uppblåst. Har tagit xtra Furix - hoppas det går vägen. Jag vill absolut INTE in på sjukan nu när sommaren är här - inte annars heller förresten..... Jag mådde ju så bra - relativt sett - efter att ha tagit bort en tablett blodtryckssänkande. Har inte haft några svimningstendenser på en hel vecka! Kan det vara p g a den tabletten som j nu samlar på mig vätska igen...?? Ann-Louise varför blev du inte läkare???


Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Fundringar från Tant Blå

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30 31
<<<
Maj 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards