stinalill

Alla inlägg den 21 december 2009

Av Stina - 21 december 2009 19:59

   Jaha - nu kan julen komma - jag är beredd!! Kom an bara - nu fixar vi dom här fridens ;) dagarna.... Tror t o m jag har fått tomtefnatt! Jag hittar så söta tomtar överallt!! Dom här små sötnosarna hittade jag på ett julpapper jag köpt! Och dom tar ju ingen plats heller - det är bra...

                                                  


                                                 
                                          

                                            Den här hoppar jämfota fram mot julen minsann!!

  

Men se det gick lite för fort - då trattar man på ändan - aj, aj, aj

                                                  


                                                
                                                  
                                                                                          
                                                
                                                   
 

                                           Och jösses Amalia skägget blåser upp, så hela       tjockmagen syns - eller vad det nu är.....

   

Ner med skäggtestarna fortare än kvickt - lite anständig får man väl lov att vara.....

                                                  


                                                  


                                                   

                                                  


                         Jag vänder ryggen åt blåsten och välkomnar dig i en julekram!

 

Så där ja - nu är jag nöjd - nu kan vi vänta på nästa jul!! 


Idag vill jag TACKA Skomakar-Lisa, Annsan, Margit, Lena, Lambergsfrua och  Ruth för goa kommentarer! Jag bugar allt lite extra idag, för nu dröjer det kanhända några dagar till nästa inlägg..... Men kom tillbaka snälla ni!! Kanhända petar jag in några ord på nå´n av ungarnas datorer.....


Vad gäller Katarina o Elisabet Hermansson, så vill jag gärna, att ni skriver er e-mailadress i en kommentar här på min bloggsida!!?? Så kontaktar jag er omedelbart!! Jag blev rysligt nyfiken och undrar så klart vilka ni är?? Kan ni möjligtvis vara döttrar till Erik Hermansson?? Spännande med historiens vingslag!!! 


Idag blev det en lugn dag. Har vattnat blommor och packat lite. Så åker jag till sonen imorr´n. Men han ska jobba först, så jag kan ta det lilla lugna. Ska bli såå roligt, att träffa både Preben och Majan, även om det blir en snabbis. Sen bär det vidare till Bennarby, där jag hoppas få träffa båda mina döttrar med familjer. KUL!! Det var så länge sen.... Hoppas dom inte slitit ihjäl sig med julförberedelser plus jobb, jobb, jobb. Dom jobbar allihop t o m onsdag. Arbetslivet är tufft idag minsann!!


GOD JUL önskar jag alla mina läsare!! Och ja - det finns ju ett liv efter julen oxå!!





Presentation


Fundringar från Tant Blå

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27
28
29
30
31
<<< December 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards