stinalill

Alla inlägg den 13 juni 2008

Av Stina - 13 juni 2008 18:57

Till Neta (Häsolusten) på massage idag. Både skönt och ont - visste inte att jag var spänd i nacken.... Sen fick jag som avslut ligga på en lera  (från södra Frankrike), som först var jättekall - sen blev det varmt o gott. Efter en stund kändes det som det var myror i leran - Neta sa att det var som att ligga i champagne. Det senare lät onekligen mer lyxigt....

Dressen är färdig - tror den blev skaplig. Nu ska jag bara "gå in" den o se om j trivs i den. Färgen är helt klar min i alla fall.

Igår till Västerås. Men det var ingen bra dag. Orkade inte knalla runt som jag ville. Däremot träffade jag Solveig O på stan. Hon hade ett av sina barnbarn med sig - en väldigt trevlig o social tjej - 17 år.

Förstår inte varför humöret lägger sig på sån låg nivå. Om det är, för att jag  känner att jag inte orkar...? Eller om jag är besviken för att jag trodde att jag bara skulle bli bättre o bättre....? Måste försöka tänka på det jag klarar istället för att tänka på det jag inte klarar..... "Glaset är halvfullt.... inte halvtomt....."

Funderade på att gå ner o lyssna på välkomstkonserten i kyrkan. (Körstämman!!) Ringde Annsan, men hon var inte hemma. Och sen kom jag mig inte iväg. Åt jordgubbar o mjölk istället  gotti, gotti!! Skulle behöva gå o duscha av mig det balsam, som Neta smorde in mig i - jag luktar starkt.... Men först en kopp te o en macka.

Av Stina - 13 juni 2008 18:55

Av Stina - 13 juni 2008 18:54

Presentation


Fundringar från Tant Blå

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3 4
5
6 7
8
9
10
11
12
13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29
30
<<< Juni 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards