stinalill

Alla inlägg den 3 oktober 2008

Av Stina - 3 oktober 2008 10:54

Bara en snabbis - för idag åker jag till Ankie och hennes familj.


Igår vägrade internet att fungera. Jag satt tre timmar i telefon, först med Telia, sen med nå´t supportföretag "Sixel" sen med Telia igen. Och jag knappade och knappade på telefon och fick alla möjliga frågor från en robotröst, som jag inte begrep. "jag uppfattade inte ditt svar -var snäll och upprepa ditt svar." Till slut var jag färdig att börja lipa och skrek bara "hjälp" - hur jag än bar mig åt, så kom jag inte till en MÄNNISKA!! PÅ Telia kom jag efter mycket om och men fram till en, som gick att prata med. Men dom där Sixel borde upp på Plus-programmet, som ett hopplöst företag. Det är klart - dom slipper att supporta nå´n, när man aldrig kommer fram. En ny affärsidé kanske?? Supportföretag utan anställda med enbart en robotröst i telefon....


Men tänk - idag fungerade plötsligt eländet!! Utan att nå´n gjort nå´nting!! Datorer är som karlar - helt oberäkneliga!! Och jag begriper inte nå´nting - av varken karlar eller datorer.....


Men, som sagt - nu är det Glädjen nästa! Ha en skön helg!

Presentation


Fundringar från Tant Blå

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6 7
8
9 10
11
12
13
14 15 16 17 18 19
20 21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards