stinalill

Alla inlägg den 19 oktober 2008

Av Stina - 19 oktober 2008 17:17

Så här ser duken ut på mitt rumsbord.... Förstår inte varför inte kameran kan återge färgerna i verkligheten. Men där den ligger på rumsbordet är allt mest lik verklighetens färger.


Ja så var den idén avklarad. Nu har jag sett vad jag kunde ha gjort annorlunda och bättre d v s vilka förbättringar jag ska göra om jag skulle sy en till så´n här duk....


Men imorr´n ska jag till Västerås till Fysiologkliniken på sjukan där. Så då blir det inget syende. Dom ska klä på mig en så´n där portabel EKG apparat, som jag ska bära hemma i det dagliga livet s a s. Apropå det - idag har jag inte legat i sängen sen imorse - d v s sen kl 11!


Efter sjukan ska jag träffa Anita och troligtvis gå lite i affärder. Hon skulle vara på sjukan redan kl 10. Säger då det - gamla tanter ränner på sjukan stup i kvarten! Vi får väl se om vi hamnar på Hälla eller Erikslund. Egentligen skulle jag behöva köpa lite vliseline - får väl se....


Nu ska jag ta och hoppa i badet och värma mina fossingar.


                

Presentation


Fundringar från Tant Blå

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6 7
8
9 10
11
12
13
14 15 16 17 18 19
20 21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards