stinalill

Alla inlägg den 15 oktober 2008

Av Stina - 15 oktober 2008 22:03

Tänk att det alltid ska bli så sent innan jag kommer in på bloggen och ska skriva några rader..... Nu är det ju för 17 dax att gå i säng egentligen....


Blir så inspirerad av Medresenärskan att berätta minnen ur livet, som poppar upp allt emellanåt. Kanske jag kan komma till skott lite tidigare imorr´n... Så jag inte blir stressad av klockans framfart i alla fall....


Har i alla fall gjort lite "nytta" idag - klippt och färgat håret. Så nu känns det okej i knoppen igen. Det bara är så, att en dag är håret bara FÖR långt. Och då MÅSTE det klippas omedelbart. Har inte 17 tid att vänta på en klipptid hos nå´n frissa.  Så är en frissa alltför dyr, tycker jag - i alla fall för min kassa. Visserligen är det rätt jobbigt, att stå med en backspegel och sträcka armar uppåt. Men tid har jag ju och många raster kan jag ju ta....


Sätter in en bild på Moa - nykomlingen i Bennarbystallet - en vacker häst tycker jag. Annars är det ju Julia, som är Idas gunstling nummer ett. Och hon ska ha föl i april - Julia alltså ;) - det är nå´t att vänta på minsann!! Fölet kanske t o m jag kommer att våga tjåla med? Tycker annars att dom där stora djuren är FÖR stora - okontrollerbara liksom - bits framtill och sparkar där bak....

Presentation


Fundringar från Tant Blå

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6 7
8
9 10
11
12
13
14 15 16 17 18 19
20 21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards