stinalill

Alla inlägg den 22 oktober 2008

Av Stina - 22 oktober 2008 20:18

Nu skiter jag i att sätta på mig dom här elektroderna igen! Jag står inte ut! Det kliar som hundra myggbett och under några av elektroderna hade jag fått röda blåsor. Och jag är så fruktansvärt less på sjukdomar och läkarbesök och provtagningar - jag vill spy på hela skiten. Åt helsike med flimmer, hjärtsvikt, glappande klaff, kreatininvärden, PK värden och allt som hör därtill. Nu låssas jag att jag är FRISK!! Jag är frisk, jag är frisk, jag är frisk..... Jag vill LEVA mitt liv - inte vara patient - NU ÄR DET NOG!!


Jag är Stina i Gula faran (min bil), som gör det jag VILL! Känns som jag vill gå i nå´t demostrationståg och skrika mig hes. "Sjukdomar bort - livet tillbaka!! Sjukdomar bort - livet tillbaka!!" Imorr´n åker jag till Cambodja, Thailand eller vart fan som helst.


Nja - jag får väl inrätta mig här i Skbg och "acceptera mina nya livsstil".... Får övelåta till de stackars jagade älgarna att demonstrera.... Idag har jag varit på bibblan och lånat ett antal ljudböcker. Så imorr´n ska jag sy och lyssna. Jag tänkte låna En Aino Thorsell, men datan på bibblan talade om, att den hade jag redan haft. Men det blev en hög ändå - får väl se om jag kan drömma mig bort till en bättre värld.....


Nu ska jag läsa runt i lite bloggar och sen tar jag kväller....





Presentation


Fundringar från Tant Blå

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6 7
8
9 10
11
12
13
14 15 16 17 18 19
20 21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards