stinalill

Alla inlägg den 6 juli 2008

Av Stina - 6 juli 2008 18:21

Redan den 6 juli!! Viloväder idag. Handlat, städat lite, diskat, klippt håret o legat i sängen. Plus att jag har tittat på foton. Det finns ju hur mycket foton som helst på nätet!! Otroliga foton!! Jag skulle vilja lära mig mer. Hur man "suddar ut" bakgrunden t ex. Ibland får man ju en jättebra bild - förutom att bakgrunden är lite för rörig eller en kvist sticker ut där den inte ska. Skulle vilja kunna "softa" en bild oxå. Så det blir "dimmigt" i kanterna. Får väl se om det finns nå´n fotokurs i höst..... Jag måste på nå´t sätt få ordning på skrivaren oxå....

 Nej Ida - jag har inte läst ut boken än. Jag är väldigt seg att läsa - det tar lång tid innan jag kommer igenom en bok - nu för tiden. Faktiskt är det numera lättare för mig att lyssna på bok. Jag har alltid haft svårt för att lyssna tidigare - har velat se orden framför mig. Men nu har jag svårt med koncentrationen, när jag läser själv. Det blev efter första stroken. Liksom att jag stavar fel och hoppar över bokstäver ibland, när jag skriver. Men - jag KAN ju läsa.... Det är så kul, när man hittar en riktigt bra bok - eller hur? Då man hela tiden ser fram emot - nu kan jag läsa en stund igen. Sen blir det tomt, när man har läst den slut.

Nu ska jag allt ta o koka ett ägg och göra mig några smarriga räkmackor - det låter väl gott?? Skulle gott och väl kunna smocka i mig en burk glass eller så - men det ska jag inte.....



Presentation


Fundringar från Tant Blå

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12
13
14
15 16
17
18
19 20
21 22
23
24
25
26 27
28 29
30
31
<<< Juli 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards