stinalill

Alla inlägg den 22 juli 2008

Av Stina - 22 juli 2008 18:01

Usch vad jag känner mig lustlös och eländig. Tyckte imorse att jag var rätt bra i ryggen - men inte..... Det gnager o värker hela tiden - trots piller. Känns som mensvärk från ryggen. Bläää.... Sen ska jag sova "borta" - utan min Tempurmadrass.....

Skulle väl egentligen ha åkt ut i solen idag, men det var inte läge för det vare sig för ryggen eller humöret. Har i ultrarapid förberett för att åka imorr´n. Vattnat blommor, laddat medicinlådan o packat lite grand.

Det är konstigt - när man har ont nå´nstans, så går tankarna i ett kör till det onda. Det går inte att glömma bort. Men sen, när man väl är fri från det onda, så känns det som man aldrig har haft ont! Det är väl kanske tur det, att smärtminnet är så kort.... Imorr´n är jag nog fri från det onda - hej och hå - tänk positivt!! Det blir kul att åka på utflykt och träffa barn och barnbarn!! Bara det kommer nog att få mig pigg som en ärta!!  

Presentation


Fundringar från Tant Blå

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12
13
14
15 16
17
18
19 20
21 22
23
24
25
26 27
28 29
30
31
<<< Juli 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards