stinalill

Alla inlägg den 16 juli 2008

Av Stina - 16 juli 2008 18:45

Jordgubbsdag idag igen! Tänk vad jag är priviligerad som KAN köpa jordgubbar, fast dom är så dyra!  Och så in i hoppsan goda! Men nu sjunger dom väl på sista versen antar jag. Fast då blir det frusna istället. Sen finns det så goda "Tropical fruits" på Coop - oxå frusna. Gott som godis!

Varit och tagit nytt blodprov idag - ett av proverna i måndax blev inte bra. Dom är så himla trevliga nere på Läkarstation! Där har jag verkligen tur oxå! Så fick jag ny Waran ordination idag. Nu har det legat på rätt nivå bra länge. Skönt ändå att slippa springa så ofta och ta prover. Nu får jag ta bara var fjärde vecka. Undrar hur dom ska kunna ta blodprover på mig om sisådär 5 - 6år?? Det är ju svårt redan nu, att komma åt nå´t blod på mig - det måste till en riktigt skicklig provtagare för att få nå´t. Ja, ja - det är ju faktiskt inte mitt bekymmer. Tacksam bara om dom inte sticker mig i foten - det gör så jäkla ont!

Som synes har jag sytt färdigt en dyna till en korgstol hos familjen Bergefur. Inte särskilt fanatasifullt mönster precis - men det blev som det blev. Jag hade faktiskt väldigt få mönstrade gula tyger - måste se till att fylla på.



Presentation


Fundringar från Tant Blå

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12
13
14
15 16
17
18
19 20
21 22
23
24
25
26 27
28 29
30
31
<<< Juli 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards