stinalill

Alla inlägg den 27 juli 2008

Av Stina - 27 juli 2008 21:05

Av Stina - 27 juli 2008 20:30

Idag var jag och hämtade min staty "Kvinna med barn" i Virsbo (Gjord av Margaretha Borgehed).  Hon hade ju gjort många fler kvinnofigurer. Den jag allra helst hade velat köpa, var tyvärr redan såld. Men jag är SÅÅ nöjd - hon står nu på bordet nedanför min säng.... och hon gör sig bra!!

Efter Virsbo passade jag på att åka till Fagersta och först tanka, sen handla på Coop. Idag var det faktiskt bra att ha AC i bilen - jösses så varmt det var!! Och framåt kvällningen brakade det loss i världens åskväder!! Oj vad det small och mullrade!! Jag satt på balkongen och njöt av naturens krafter och svalkan som regnet förde med sig. Hade jag varit barn hade jag gått ut på gräsmattan utan kläder och ställt mig i regnet!! Men jag tror inte grannarna skulle ha uppskattat det..... Eller oxå skulle dom ha tyckt att det var skitkul!! Kan se rubriken framför mig i Fagerstaposten "Äldre förvirrad kvinna hittades naken i regnet i Skinnskatteberg"..... Garanterat första sidan - sen foto av mig med ansiktet suddigt.... så ingen skulle känna igen mig. Men ALLA i Skbg skulle ha vetat vem det var - "du vet hon som var chef på Solrosen förut...." ha, ha, ha!!

Jag har oxå fotat födelsedagsblommor idag som synes! Och nu har jag köpt fler tomma CD skivor, så jag kan göra back-up på alla foton igen. Det gör jag ju alltid, innan jag raderar fotona i kameran. Jag har ju inte full tillit till datorn - rätt vad det är kan han (jo, datorer är hannar!) få för sig att paja ihop. Och mina foton vill jag inte vara utan - alla bilder är viktiga för mig.


Presentation


Fundringar från Tant Blå

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12
13
14
15 16
17
18
19 20
21 22
23
24
25
26 27
28 29
30
31
<<< Juli 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards