stinalill

Alla inlägg den 25 januari 2010

Av Stina - 25 januari 2010 21:08

MÅNDAGEN DEN 25 JANUARI MINUS 2,5 KG!!!! Alltså samanlagt minus 3,7 kilo!! Det känns BRA!! Helt nöjd.... Känner det faktiskt lite på kläderna redan. Sen kan jag ju undra, om min våg är lite labil eller så - jag menar ena veckan upp 0,7 kilo, nästa vecka ner 2,5 kilo.... Men åt rätt håll går det i alla fall. Precis som dotra min skrev i kommentaren - inget dåligt samvete för EN semla EN dag. Tack Ann-Louise, men jag tror inte jag har nå´n nytta av era tidigare Viktväktarpapper. Jag kör ju den varianten, som är ännu äldre - "Points plan".


Ett stort TACK till Skomakar-Lisa, Ruth, Lena, Lambergsfrua och Ann-Louise för era gulliga kommentarer!!   


Inte är jag på hugget här på bloggen minsann.... Inte annars heller faktiskt. Känner mig så otroligt trött. Tycker bara att det blir värre och värre. Har bly i ögonlocken mest hela dagarna tycker jag. Så lägger jag mig en timme eller två - så blir det lite bättre ett tag....


  

                   


Men jag har i alla fall kommit igång att sy. Ibland tänker jag, att tröttheten går nog över, om jag fortsätter att sy, fast ögonlocken hänger på halv stång. Men icke sa Nicke - de är bara sängen som hjälper. Och syendet går med snigelfart. Ändå tror jag, att jag blir rätt nöjd med det jag håller på med nu. Får väl se, när det blir klart....


Jag kan inte annat än skratta åt mig själv : när jag sover, kan jag drömma, att jag pratar med nå´n. Och jag frågar saker och jag får oftast svar oxå. Men det har hänt ett par gånger nu, att jag inte fått nå´t svar. Det har bara varit tyst? Har då ställt frågan igen och hör då mig själv prata. Tittar upp och förstår att jag har drömt och vaknat från drömmen!!!! Jag spelar alltså upp nå´n slags teater i drömmen - där jag själv har alla roller.....


Något som har följt mig i många år är, att jag hör telefonen ringa eller att dörrklockan plingar. Åtskilliga gånger har jag sömndrucken svarat i telefonen mitt i natten, men ingen har ringt. Jag har presentatör, så jag kan oxå konstatera, att det HAR inte ringt nå´n. Men jag har kunnat svära på, att det ringde! Likadant har jag rusat upp, klätt på mig det allra nödvändigaste och öppnat ytterdörren, när det har ringt på. Men ingen finns utanför och trapplyset är släckt!! Vid såná tillfällen kommer tankarna, att det är nå´n på "andra sidan" som söker kontakt.....


Men nu är det allt sängen, som söker kontakt.....

Presentation


Fundringar från Tant Blå

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29
30
31
<<< Januari 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards