stinalill

Alla inlägg den 12 februari 2009

Av Stina - 12 februari 2009 21:03

Känns jättekul att börja skruva bort de här hemska, äckliga handtagen till skåpdörrarna i köket!!! Ser verkligen fram emot att få ett "nytt", fräscht kök!! Jag skulle väldigt gärna hålla på själv och spackla, slipa och måla. Men jag tror mig inte om att klara det. Förhoppningsvis är köket klart om en och en halv vecka..... Längtar....


Jo men Ruth och Resenärska - jag tror det skulle passa just mig att ha TV:n vid fotänden! Och jag kan inte tro, att det blir mer damm i TV:n nere vid fotänden än till höger om sängen.... De är ju så, att jag ligger nästan alltid i sängen och tittar på TV. Och varje kväll, innan jag somnar brukar jag titta på nyheterna på text-TV - det är liksom "godnattsagan" för mig. Ja, ja vi får se vad kunskapen säger - de kanske inte går.....


Idag har jag packat lite inför resan till Bennarby imorr´n. Vattnat blomsterna, diskat, badat och - skruvat bort handtag i köket!! Imorr´n ska jag vara på sjukan i Västerås kl 11. Det betyder att jag lär åka hemifrån 9.30 - då har jag tid på mig att parkera och hitta rätt i korridorerna. Och det betyder, att jag behöver gå upp ur sängen ca kl 8.00, om jag ska ha tid att äta frukost och invänta magens behov..... Det mitt herrskap är TIDIGT för mig - hemskt, gräsligt.... Och detta på fredagen den 13!! Men - jag lär nog överleva.... Så vi "ses" på måndag....

Presentation


Fundringar från Tant Blå

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6
7
8
9 10 11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards