stinalill

Direktlänk till inlägg 16 februari 2009

Kakfrossa i Bennarby

Av Stina - 16 februari 2009 16:43

Eftersom svärson Erik - även Snygerik kallad (det är SnyggErik med dyslexi...) - gillar kakor, hade han önskat sig kakor på sin födelsedag. Och det fick han!! Två sorter bakade han själv, resten fixade Snygeriks fru - min äldsta dotter. Och sötsuget blev  väl tillfredsställt  om man säger så.....


Nu känns det som jag behöver ta en liten bloggpaus. Talar bara om det, så inte stora larmet går och er oro blir alltför stor...... Fåt väl se, när jag är tillbaka....

 
 
Ruth

Ruth

16 februari 2009 21:15

Så många härliga kakor, blir så sugen, men det jag hittade i mitt skafferi var bara ett äpple, får nöja mig med det, kanske nyttigare också.
Vi är så många bloggare som skulle behöva en blogg paus. Somliga skriver båda 6-7 inlägg per dag, man orkar inte läsa, fattar inte vart dom får all erergi i från. Ta du en paus, men kommer att sakna dig, dröj inte för länge.
Kramiz till dig !

http://bernamis.bloggagratis.se

 
Ingen bild

Chatarina

22 februari 2009 10:58

Hej Stina!
Jag har haft lite svårt att komma igång med bloggandet efter jul (det är väl allmän vintertrötthet...). Nu har jag i alla fall "läst ikapp" på din blogg, och det är kul! Du skriver så bra!!
Den där tavlan som farfar gjort var jättefin! hoppas du hittade en plats för den i nya lägenheten :-) Jag har en liknande (lite mindre, utmejslad i trä med bladguld på "främre" träet) som vi alldelse nyligen hittade en plats för i vardagsrummet.
Ha det bra!!
Kram Chatarina

 
Ruth

Ruth

24 februari 2009 20:44

LEDSEN, saknar dina mysiga inlägg, hoppas det inte dröjer för länge innan nästa inlägg. Visa nytt från ditt kök. Tror du har mycket nytt att printa ner.
Kramelikram till dig !

http://bernamis.bloggagratis.se

 
maja

maja

28 februari 2009 12:35

hej hihi många kakor!!är dy klar med flytten har du fått ordning där hemma nu????!

http://www.super-bella.se

 
Ingen bild

synne

2 mars 2009 20:22

Nu får du snart börja blogga,jag saknar dig.Kram synne

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Stina - 24 oktober 2021 20:03

Ja inte vet jag..... det blev måånga knapptryckningar bara innan   jag kom hit!! Och hittade VAR jag skulle börja skriva nånstans.   Det tar allt ett tag, innan minnet poppar upp efter så många år.   så här nära ska ju t ex inte radern...

Av Stina - 31 december 2015 16:29

Så har julen kommit och försvunnit..... Den 22 dec åkte jag Riksfärdtjänst till fam Bergefur i Bennarby. Det är fantstiskt, att få åka taxi - 20 mil enkel resa!! Och xtra tacksam var jag på återresan den 27, då det var riktigt snöoväder!! Med många a...

Av Stina - 31 december 2015 12:45

Jaaa här är jag igen!!! Både jag och eventuella läsare har nog trott, att jag har slutat blogga.... Men det har jag ändå inte - även om det var ca tre månader sen jag skrev nå´t. Jag har känt mig så negativ, så det har jag inte velat dela med mig av....

Av Stina - 21 oktober 2015 01:14

Så blev det då en uppesittarnatt - igen.... Jag hade en "dejt" med Dr Amin i Köping idag. Och efter det kommer tankefjärilarna flygande. Och jag mitt nöt, ångrar att jag inte bad nå´n av döttrarna eller en vän att komma med - för att lyssna och ställ...

Av Stina - 9 oktober 2015 01:20

Ja nog har den där stora, lyckliga tacksamheten försvunnit. Men jag minns den som om alla möjligheter helt plötsligt öppnades!! Jag var frisk!!! Bara jag tränade upp konditionen nu, så skulle alla dörrar vara öppna för mig. Rent utav kanske jag skull...

Presentation


Fundringar från Tant Blå

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6
7
8
9 10 11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards