stinalill

Alla inlägg den 18 november 2009

Av Stina - 18 november 2009 19:53

Sov på spänn inatt. Jag hade satt klockan på väckning kl 9.00 Och naturligtvis var jag vaken långt tidigare. Begriper inte varför kroppen inte kan koppla av. Jag skulle ju bara iväg och ta ett vanligt litet blodprov!! Men - jag avskyr, att ha en tid och passa. Det liknar krav - och det kan jag inte klara av numera....


Tog i alla fall blodprovet. Frågade om dom kunde peta in den "vanliga" flunsasprutan på samma gång.  Njaää - det ville dom inte, när jag hade haft ett så högt PK förra veckan. Det skulle tydligen kunna bli en inre blödning, om det ville sig illa. Det är ju bra, att dom är försiktiga. Men det blir kanske lite överdrivet ibland....


Sen åkte jag direkt till Fagersta och inköpte en Soda Stream!! Köp, köp - den som har mest prylar, när man dör, vinner ;) Nja jag har länge tänkt... Och nu sålde dom för 636 pengar - det var 20 % rabatt, om man hade Fagerstapostens kort. Varje vecka bär jag hem flera liter kolsyrat vatten. Det unnar jag mig nämnligen - "för det är jag värd" ;) Jag får dricka max 1,5 liter per dygn (i och med hjärtsvikten) och då vill jag faktiskt dricka gott!! Så nu lyxade jag till mig!!

  

Jag har inte satt igång den ännu. För när jag kom hem, var jag trött så in i bäng. Så det blev sängen och en tupplur faktiskt. Som jag hade väldigt svårt att masa mig upp ifrån. Ni vet då man ligger och somnar till, sen dyker upp till medvetande lite då och då - jag boorde gå upp nu - ska bara en ligga liten stund till..... Sååå skönt.... Tror jag är tillbaka i tonårströttheten.... Det är likadant på mornarna. När jag har läst tidningen, lägger jag mig tillrätta och "blundar" en liten stund - bara för att det är så skönt.... Igår morse - förmiddag - vaknade jag av, att jag bet mig i tungan!! Då trillade väl gapet igen på tanten...;)


Sov gott alla vänner och tittinare!! 

Presentation


Fundringar från Tant Blå

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13
14
15
16
17 18
19
20
21
22
23
24
25 26 27
28
29
30
<<< November 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards