stinalill

Alla inlägg den 2 september 2008

Av Stina - 2 september 2008 17:37

....smäller det!! Nu gäller det hemlisar igen - bra hemlisar! Fortsättning följer.....

Trött som en utsleten oxe är jag. Var tvungen att lägga mig en timme på da´n. Tror ni jag kunde koppla av och domna bort en stund? Neejdå. Låg där och blundade och tittade på klockan stup i kvarten. Jag har haft lite att ombesärja idag nämnligen. Vad - ja det får ni höra imorr´n - för säkerhets skull.....

Jag har fått mig en ny granne - en trevlig kille verkar det. Han går på Skogsmästarskolan här i Skinnsberg. Vi har universitet här i byn må ni tro!! Det är inte illa pinkat för en av landets minsta kommuner på 5 700 invånade tror jag ungefär. I alla fall - min nya granne - han har hundar. Två stycken har jag räknat ut. Och det är väl inget fel i det - jag gilla hundar rätt bra. Men - klockan 08.10 imorse började dom skälla!! Och jag har min sovrumsvägg intill deras vardagsrum. Gissa om det lät som om dom låg bredvid mig i sängen!! Och jag som behöver sova till 10 åtminstone..... Försökte somna om, men det var lönlöst. Jag har lite svårt med sovandet över huvud taget, som ni kanske förstår. Svårsövd och lättväckt för det mesta.

Men nu ska jag gå och duscha och byta om.....

Presentation


Fundringar från Tant Blå

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5
6
7
8
9 10
11
12
13
14
15
16 17 18 19 20 21
22 23 24 25
26
27
28
29 30
<<< September 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards