stinalill

Alla inlägg den 23 september 2008

Av Stina - 23 september 2008 22:06

Bara en snabbis, så ni vet om att jag lever! Blev just färdig och paketerade de sista svamppåsarna. Puh - rätt trött faktiskt! Den stora tröttheten överföll mig två gånger idag - men annars är det okej. Har faktiskt haft tvättstugan OXÅ!!


Vad kul Hans, att du tittar in!! Jo medicinerna kan vara filuriga minsann - nästan lika filuriga som de flesta läkare.... Men Hans - har inte du nå´n blogg oxå?? Så jag får följa ditt liv lite då och då?? Nä det MÅSTE inte vara grädde i soppan, även om det naturligtvis är godare. Jag brukar slänga ihop diverse grönsaker + svamp + några buljongtärningar. Kalorifattigt för den som har många kalorier redan runt rumpan....


Tack Ida för ditt inlägg angående kommunhuset! Ja visst är det snyggt! Inte syns det, att jag har varit där ett antal gånger och försett mig. :) Jag följer dig på Bilddagboken och hemsidan oxå må du tro. Och det sved i hjärtat på mig, när du fick de där osjyssta kommentarerna. Kram på dig! <3


Imorr´n ska jag och fotografera tuttarna!! Dom har rationaliserat, så vi måste åka 6 mil till Västeås - istället för 2,5 mil till Fagersta som det var förut....


Natti, natti!! Sköt om dig!

Presentation


Fundringar från Tant Blå

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5
6
7
8
9 10
11
12
13
14
15
16 17 18 19 20 21
22 23 24 25
26
27
28
29 30
<<< September 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards