stinalill

Alla inlägg den 1 oktober 2009

Av Stina - 1 oktober 2009 19:57

  

Ja den här trumpeten ser fortfarande ut som en korv! Lite längre korv idag i och för sig. Synd bara att jag far bort imorr´n, så jag får väl inte se den trumpeta ut sin skönhet! Har jag tur, så blomar den fortfarande, när jag kommer hem på söndag.....


Huvva vad kallt det är nu!! Skulle behöva ligga i ett hett bad flera gånger om da´n, för att få upp temperaturen inombords.... Jag haaatar att frysa!! Men nog har jag försökt att dra upp tempen genom att klippa och färga håret idag. Jobbigt att ha händerna ovanför huvét faktiskt!

  

Så satte jag igång med att försöka knacka ner lite kakel i köket.... Nog blev jag lite varmare allt!! Jag hamrade på en skruvmejsel, som jag satte i skarven. Men det var allt ordentligt kaklat - skitsvårt att få loss!! Med detta har jag nog sysselsättning fram till i vår!! Uppriktigt sagt så känns det, som jag har tagit mig vatten över huvét.... Undrar vad det är för yrkeskategori jag ska ringa efter som kaklar? Eller rättare sagt tar bort kakel.... Snickare? Eller golvläggare? Ja, ja jag har lite att bita i.....


Ett telefonsamtal kom emellan. Men nu ska jag ta och börja packa lite och diska undan före kvällsfikat. Sov gott alla mäniskobarn!



Presentation


Fundringar från Tant Blå

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5 6 7
8
9 10 11
12 13
14
15 16 17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
29 30
31
<<< Oktober 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards