stinalill

Alla inlägg den 6 oktober 2009

Av Stina - 6 oktober 2009 17:40

  

Så här "tjusigt" ser det ut i mitt kök nu!! Allt kakel är borta och jag har knackat bort nästan allt gammlat kakelfix! Så långt är ju allt väl. Men sen lär jag väl spackla, så det blir jämt tills nya kaklet ska på. Men det ska väl gå det oxå. Fast nog är det lite spännande, att se hur långt jag kommer på egen hand!! Apropå egen hand - i vänstra handens tumgrepp har jag fått en utgjutning - ser så svullet och härligt ut! Där håller jag ju i skruvmejseln, när jag knackar.  Men det är ju övergående.... Ser fram emot det färdiga resultatet! Även om det dröjer....


Trumpetblomman lever och frodas!! Just nu är det fem utslagna trumpeter - sååå vackra!! Visst vore det egentligen synd, att förpassa den till "andra sidan". Men när den har blommat över, är det nog ingen ståtlig blomma. Den har nämligen tappat nästan alla sina blad! :( Men visst kan den väl få stå i nå´t hörn och skämmas i vinter....


Ja tänk vad mycket man kan hitta på att göra! Jag skule behöva leva ett liv till, för att hinna - och orka! - genomföra alla mina ideér. Tycker det är förb.... onödigt, att inte kroppen orkar i den takt jag vill!! Men det är ju bara att finna sig. Och göra det som går..... Tålamod, tålamod.....



Presentation


Fundringar från Tant Blå

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5 6 7
8
9 10 11
12 13
14
15 16 17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
29 30
31
<<< Oktober 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards