stinalill

Alla inlägg den 11 oktober 2009

Av Stina - 11 oktober 2009 20:18

Så har jag då äntligen kaklat klart!! Jag satte upp två rader kakel till. Kanske, kanske blev det lite FÖR mycket.... Men gjort är gjort och lort är lort. Jag ska inte sätta igång, att kritisera mitt verk, utan försöka vara nöjd med det jag gjort. Nu är alltså fogningen kvar. Men jag såg att fogmassan var grå - tror jag vill ha begie fogmassa.  Vet inte om det finns, men jag ska ringa till Bauhaus och fråga. Sen fick jag en hel oöppnad kartong med begie kakel kvar!! Antar att den går att återlämna....

  

Jag lovar - det här är den absolut sista trumpetbilden jag ska terra er med!! Men visst är den maffig?!!


Inatt sov jag riktigt illa. Somnade väldigt sent och vaknade sen hundra gånger Och var klarvaken redan 7.30 Vilket är väldigt tidigt för att vara jag. Ont i halsen/ svalget och mådde riktigt pest. Pinade mig dock ut idag i regnet och haglet !! och köpte Fischermans Friend. Så jag har att bedöva halsen med kommande natt. Sen är det förstås xtra C-vitamin som gäller. Men det vore väl konstigt, om inte jag får en släng av förkylningssleven oxå. Undrar om man får vaccinera sig, om man har en infektion på gång....? Ja det visar sig.... 


Jag är rysligt tacksam, att jag inte måste iväg och jobba, när jag känner mig så här. Minns hur jag kollade i almanackan förr, när jag blev sjuk. För att se om jag hade tid, att vara hemma!! Och det hade jag ju sällan! Men så småningom sprang jag ju oxå in i väggen med buller och bång!! Det blev tvärnit från allt jobb..... Nu kan jag i alla fall ligga i sängen och vila när som helst. Även om jag inte vill det förstås.....

Presentation


Fundringar från Tant Blå

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5 6 7
8
9 10 11
12 13
14
15 16 17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
29 30
31
<<< Oktober 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards