stinalill

Alla inlägg den 17 oktober 2009

Av Stina - 17 oktober 2009 19:38

  

Ja vad tror ni jag har gjort idag....? Joo hostat och hostat och hostat.... Visst är jag tjatig..... Jag försöker och försöker att tänka positivt - typ det bästa med att vara sjuk, är när man blir frisk.... Men det går liksom inte hem i min hostskakiga hjärna. Men jag sov iaf lite grand inatt. Det var väl positivt....


Jag kollade bakåt i min blogg idag. Och såg att jag hade så´n här envis hosta i januari oxå. Alldeles efter flytten. Jaaa och det blev jag ju frisk ifrån!! Kan man tänka sig!! Så jag får väl lov att TROO.... Och är man förkyld två gånger om året bara, så ska man väl inte gnälla..... Men jag KÄNNER mig gnällig..... :(


Tack för era kommentarer Ruth, Ingegerd, Erika och Skogsfrun!! Känns iaf gott att ha mina  bloggvänner bakom ryggen <3 Jag återkommer, när jag har lite positivt att förtälja. Sköt om er väl!! Och tack för att ni finns alla människor runt omkring mig!!!!

Presentation


Fundringar från Tant Blå

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5 6 7
8
9 10 11
12 13
14
15 16 17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
29 30
31
<<< Oktober 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards