stinalill

Alla inlägg den 7 december 2008

Av Stina - 7 december 2008 22:16

Nog kan man väl säga att jag har nå´t slags julstök i alla fall.... Om inte annat julstökigt med kartonger högt och lågt. Och fler lär det bli. Just nu känns flytten övermäktig. Jag får ta till allt jag har av övertalning mot mitt besvärliga "jag" - det kommer att ordna sig - jag kommer att få hjälp - det löser sig vartefter - ingen idé att oroa sig i förväg - jag har väl flyttat massor av gånger i mitt liv....


Idag har jag så äntligen gjort rent symaskinen, oljat den och ställt undan den. Klockan 3 inatt satt jag och sydde.... Men nu blir det inget mer syende förrän nästa år. Sen bar jag undan alla tygbackar och städade golven efter allt syende. Skönt att det ser ut som det ska i köket i alla fall. Hoppas det blir nå´n sömn inatt - nu verkar jag vara inne i en hopplös period, då sömnen inte  vill infinna sig. Kanske är jag mer spänd än som känns....


Natti, natti


 

Presentation


Fundringar från Tant Blå

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30 31
<<< December 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards