stinalill

Alla inlägg den 3 december 2008

Av Stina - 3 december 2008 21:59

Kan inte annat än skratta för mig själv. Min yngsta dotter somnar hos frissan och min äldsta dotter sitter alldeles lugn och har inget att göra!!! Den senare hade t o m vattnat blommorna - och dom är INTE högst på proriteringslistan i det huset!! Vem var det som snackade om julstress.....


Och deras mor stressar mer eller mindre med sina textilier!! En duk till färdig idag - se ovan. Den blev inte så lång - ca 115 cm. Men faktiskt - så blev jag NÖJD med den!!! Kan faktiskt inte hitta nå´t jag skulle ha gjort annorlunda och det är väldigt sällsynt! Och nu har jag en till duk på gång!! Det verkar som jag är riktigt i gasen nu.... Ändå har jag varit ner till Läkarstation idag och tagit PK-prov, lämnat in en kasse med gamla mediciner, handlat på Coop och tagit med mig tre kartonger till hem..... Så har jag oxå legat i sängen ett bra tag.....


Förstår inte - dygnet är för kort för mig just nu..... Dax redan för en kopp te och sängen.....


PS Nej Ruth det går inte att rösta på grantavlorna - bara om man åker till Norberg!!

Presentation


Fundringar från Tant Blå

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30 31
<<< December 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards