stinalill

Alla inlägg den 17 december 2008

Av Stina - 17 december 2008 20:02

Det här är de tre ytterkrukor jag hann sy, innan det var dax att "stänga butiken".  Men det kommer nog att bli fler - så småningom.... Jag har tidigare inhandlat en plast, som man använder till lampskärmar. Med självhäftande klister på ena sidan. Den har jag "placerat" inuti, så att "krukan" inte sjunker ihop.... Men man måste ju ändå ha en vattentät kruka inuti oxå förstås.


Känner mig inte riktigt okej idag heller. Men det går säkert över.... Ska kanske ta och peta i mig lite C-mitaviner och hjälpa gamkroppen på traven....


Har idag burit fyra tunga kassar till Röda Korset igen. Och hämtat en tomkartong - igen. Det tar aldrig slut.... Önskar att flytten vore klar - det känns så himla långdraget. Kanske började jag packa lite för tidigt ändå.... Och det verkar, som om jag inte får tillträde förrän den första januari. De byxor som hängde på balkongen, när jag var och tittade på lägenheten, hänger fortfarande kvar....


Det ordnar sig Stina - ta en dag i taget - du kommer att få hjälp - allt fixar sig i slutänden....

Presentation


Fundringar från Tant Blå

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30 31
<<< December 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards