stinalill

Alla inlägg den 6 december 2008

Av Stina - 6 december 2008 20:56

.... hemma hos Anita. Ja Jesusbarnet med mor och far kommer ju inte förrän om 18 dagar förstås. Men jag tycker hon har gjort ett fint litet stall med stjärnan som lyser.... Inte för att jag är religöser, men fint kan det ju vara ändå....


Idag gick det upp för mig att det, som sagt, bara är 18 dagar kvar till jul!! Tiden springer snabbt. Jag håller fortfarande undan, att jag snart ska flytta. Idag gick jag igenom de lådor jag packade igår - för att leta efter saxen. Men icke sa Nicke - ingen sax. Ja allt som inte är stulet kommer igen....


Idag har jag lyssnat på en bok "Små citroner gula". Tyvärr har jag inga översvallande ord för den. Men den är ett sällskap, när jag syr. Ja jag kunde inte låta bli att påbörja ett projekt till. Men nu måste jag snart sluta att sy för i år. På måndag ska jag till sjukgymnasten, på tisdag till Västerås, på torsdag har jag tvättdag. Har tänkt försöka hinna tvätta alla extra sängkläder, innan jag flyttar. I den nya tvättstugan finns tyvärr ingen torktumlare. Och det behövs ju för täckena.


För övrigt - ganska tomt i knoppen..... för tillfället....

Presentation


Fundringar från Tant Blå

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30 31
<<< December 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards