stinalill

Direktlänk till inlägg 9 september 2009

Varför???

Av Stina - 9 september 2009 19:19

  

Jaha ja. Nu hittade jag stället för infoga bilder. Jag fick ju in en bild på faderskapet på gårdagens inlägg. Men då kopierade jag den från bildarkivet. Och det blev ju inte bra. Men nu får det vara så.  För dom som inte använder denna bloggtjänst, kan jag tala om, att dom har rumlat om på sidan, så man vet inte var nå´nting finns längre. Kan någon som använder sig av denna bloggsida, förklara för mig, VAD det är som har blivit så himla BRA??


Nej nu orkar jag inte skriva mer här - just nu. Har skallebank, ont i halsen och känner mig allmänt sjuk. Dax för Alvedon. Jag ägna en stund åt, att svara på kommentarer från igår istället....

   


 
 
Lambergsfrua

Lambergsfrua

9 september 2009 19:54

Vad tråkigt att du inte mår riktigt bra :( Men jag gillar uttrycket skallebank *fniss* Det säger allt, tycker jag. Ja, vad som är bra eller inte, det får tiden utvisa. Man måste nog bli överens med de nya funktionerna först, innan man tar ställning. Tror ändå att det blir bra i sista änden ;) Vad jag inte riktigt fattar är att adressen till inloggningen för kommentarer fortfarande accepterar bloggagratis. Det borde ju rimligen vara bloggplatsen. Eller?
Krya på dig!
Kramar!

http://lambergsfrua.bloggagratis.se

 
Ruth

Ruth

9 september 2009 22:06

Är så ledsen för alla som är missnöjda över allt nytt på bloggen, kan förstå att man kan bli snurrig och få huvudverk av allt det nya. Har den turen att jag har gjort en massa hemsidor och kanske har enklare för att förstå, vet inte.
Fördelen är att man sätta in egna färgkoder för att matcha sidobården, även färgen på texten, välja teckensnitt och få en toppbård på bloggen. Nu mera kan man få den att se ut nästan som en hemsida. Den förra bloggen var väldigt enkel men tror snart att du listar ut det du behöver kunna, även här. Det finns alltid någon att fråga om hjälp vid behov.
Hoppas din huvudverk går över tills i morgon.
PS. har skickat ett mail till dig !
Kramen / Ruth

http://bernamis.bloggagratis.se

 
Ingen bild

Ruth

10 september 2009 12:12

Nu är inte bloggen snäll, vill inte ta emot bakgrundsbilden och färgerna. Hoppas det fixar sig snart. Det fungerade i morse för då fixade jag en annan blogg.
Kramen

 
skogsfrua på dal

skogsfrua på dal

10 september 2009 18:39

Du har ju fått det ruskigt* snyggt här! Det ordnar sig nog med nymodigheterna bara vi vänjer oss.

http://barasaras.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Stina - 24 oktober 2021 20:03

Ja inte vet jag..... det blev måånga knapptryckningar bara innan   jag kom hit!! Och hittade VAR jag skulle börja skriva nånstans.   Det tar allt ett tag, innan minnet poppar upp efter så många år.   så här nära ska ju t ex inte radern...

Av Stina - 31 december 2015 16:29

Så har julen kommit och försvunnit..... Den 22 dec åkte jag Riksfärdtjänst till fam Bergefur i Bennarby. Det är fantstiskt, att få åka taxi - 20 mil enkel resa!! Och xtra tacksam var jag på återresan den 27, då det var riktigt snöoväder!! Med många a...

Av Stina - 31 december 2015 12:45

Jaaa här är jag igen!!! Både jag och eventuella läsare har nog trott, att jag har slutat blogga.... Men det har jag ändå inte - även om det var ca tre månader sen jag skrev nå´t. Jag har känt mig så negativ, så det har jag inte velat dela med mig av....

Av Stina - 21 oktober 2015 01:14

Så blev det då en uppesittarnatt - igen.... Jag hade en "dejt" med Dr Amin i Köping idag. Och efter det kommer tankefjärilarna flygande. Och jag mitt nöt, ångrar att jag inte bad nå´n av döttrarna eller en vän att komma med - för att lyssna och ställ...

Av Stina - 9 oktober 2015 01:20

Ja nog har den där stora, lyckliga tacksamheten försvunnit. Men jag minns den som om alla möjligheter helt plötsligt öppnades!! Jag var frisk!!! Bara jag tränade upp konditionen nu, så skulle alla dörrar vara öppna för mig. Rent utav kanske jag skull...

Presentation


Fundringar från Tant Blå

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4
5
6
7 8 9 10 11 12 13
14
15 16 17 18
19
20
21
22
23 24
25
26
27
28 29 30
<<< September 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards