stinalill

Alla inlägg den 1 juli 2009

Av Stina - 1 juli 2009 18:42

Så här blev alltså mina canvastavlor! Är nog rätt så nöjd. Lite av bilden försvinner ju, när den viks in om ramen. Och dom har fått lov att kapa lite upptill och nertill, för att propotionerna skulle stämma. Varje tavla är 30 x 60 cm. Sjäva fotot från början tog jag vid Kullen utanför Helsingborg, när jag var ner och hälsade på Prebens tjej - Therese - för några somrar sen.


Idag blev det inget sol och bad, som vi hade tänkt Gunila och jag. Det blev åska och regn istället! Och jäddrar vad det åskade!! Det small så fönstrena skallrade!! Tycker det är farsinerande med åskväder. Naturen är brutal och häftig. Jag satt på balkongen faktiskt och njöt. Men stackars alla de, som är rädda för dundret - både djur och människor..... Men nu lyser solen igen. Vi får väl se hur morgondagen blir.....


I det vädret som varit idag, kunde jag ju varken ha datan eller TV:n igång. Jag tog min CD, la mig i sängen och lyssnade på bok istället. Kände mig så pömsig, men somna det gjorde jag inte. Skulle ju kunnat dammsuga, men, men.... Fick i alla fall en tvätt tvättad.


Presentation


Fundringar från Tant Blå

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6
7
8
9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22
23
24
25 26
27 28 29 30 31
<<< Juli 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards