stinalill

Alla inlägg den 5 juli 2009

Av Stina - 5 juli 2009 18:21

Kolla vicket fint halssmycke jag fick igår! I blått glas med lite glitter och skiftningar inuti! Vackert! Men det är ju inget smycke jag kommer att ha på mig all-round liksom. Det får jag ta på med gå-bort-stassen. Så fick jag oxå en liten blomälva från Helsingborg. Visserligen har jag en likadan tidigare. Men vad gör det - nu står det två små blå blompojkar där i min lilla "trädgård". En tvål fick jag oxå - "Silverblänk och månsken" heter den - så vackert det låter! En naturtvål från Klockargården i Norberg.

Ja vadan detta presentande? Förklaringen var - födelsedagspresenter i förskott!! TACK så mycket än en gång!!<3


Har rumsterat lite på balkongen idag. Jag tog bort de gula Husarknapparna från balkonglådorna. Dom fick helt enkelt inte plats, när allt har växt till och börjat välla. Så nu fick dom två egna krukor - där dom husarerna får härja ifred. Så blev det lite städa efter det förstås. Tänk att det inte går att plantera nå´nting, utan att drälla jord till höger och vänster.....


Den här högerskånken jag har - skulle jag bra gärna vilja byta bort. Så snart jag gör en liten "olämplig" rörelse, så gör det ont så in i bäng. Förutom det konstanta molandet förstås. Therese - som är sjuksköterska - sa att antiinflammatoriska piller gör att blodet blir tunnare! Så de "spär på" Waranets verkan alltså. Så var de med dom pillrena - som jag inte får. Det där Waranet måtte vara ett riktigt rävgift....


Så var det då dax att frysa igen :( Bäst att ta ut vetekudden från frysen och stoppa in den i micron istället. Kläder och tofflor på. Förlåt mig alla ni som har tyckt, att det har varit så jobbigt med värmen. Men jag önskar den verkligen tilbaka.... Jag är nog född på fel ställe på jordklotet.

Presentation


Fundringar från Tant Blå

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6
7
8
9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22
23
24
25 26
27 28 29 30 31
<<< Juli 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards