stinalill

Alla inlägg den 25 juli 2009

Av Stina - 25 juli 2009 20:39

Då är man då 64 år fyllda!! Och det ordentligt!! Det var så kul, att få hit allihopa - att dom ville åka hit till Skbg över dag, för att fira mamma/mormor/svärmor <3 Och presenter blev det oxå, fast jag tycker det var tillräckligt, att dom kom!! Bilder kommer.... Så fick jag ett antal telefonpåringningar oxå från vänner <3 Roligt att oxå Dennis och Pontus ville komma med till mormor! Men det kan inte hjälpas, att jag saknade Erik.... Och Preben och kompani oxå förstås. Men det visste jag ju, att dom inte kunde komma.


Och mat blev det faktiskt i överflöd! Jag som var så rädd, att det inte skulle räcka.... Men den biten gick bra, tror jag. Mycket tack vare Ida och Johanna som var support till en glömsk mormor!! TACK tjejer för all hjälp från er de här dagarna!! Ni var så omtänksamma och goa och fixade och donade, utan att jag behövde säga till nå´t!


Roligt var det oxå, att träffa Ida och Johanna lite mer på "tu man hand". Vi var och badade några gånger vid sjön. Och lite andra utflykter. Och vi kollade på film tillsammans - bl a en så sorglig film om en familj med en labrador. Dom vet tjejerna, att mormor klarar inte otäcka filmer <3


Fast det går ju inte att komma ifrån, att jag känner mig rätt slut faktiskt. Ändå har jag vilat, så snart jag har kommit åt. Men nog är det skrutt med tanten, när jag inte orkar fixa födelsedagskalas för mig själv en gång :( Men jag vågade tänka ut och fixa käk och liksom hålla ihop det ändå. Med hjälp, som jag bad om faktiskt! :) Det tar sig sa mordbrännarn....


Jag har legat i sängen nu i några timmar, sen dom åkte. Men jag ska nog i säng igen. Och äta nå´t mer ska jag absolut inte....



Presentation


Fundringar från Tant Blå

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6
7
8
9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22
23
24
25 26
27 28 29 30 31
<<< Juli 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards