stinalill

Alla inlägg den 13 juni 2009

Av Stina - 13 juni 2009 22:10

Redan slut på dagen.... Jag behöver fleeer timmar!! Förmiddan blev data, lyssnarbok och så klippte jag fjärilar, innan jag tog ett varmt bad. Jäkla sommar det här som vi har ute :(


Annsan plingade på vid 4-tiden och hade med sig mat!! Hon dukade upp varsin läcker tallrik med kallskuret!! Ja jösses den kvinnan har intiativförmåga!! Plus ideér!! Så blev det jordgubbar med vanilj- och chokladyougart till efterrätt!! Så "hittade" vi faktiskt min gamla kaffebryggare - så Annsan fick sig en kopp kaffe oxå! TACK för middan igen Annsan!!


I Skinnsberg brukar det ALLTID vara körstämma helgen före midsomar. Men i år har dom tagit PAUS!! Istället har Sensus och kyrkan ordnat nå´t dom kallar för "körfest". Så Annsan och jag begav oss till kyrkan för körkonsert kl 19.30 Och det var väl fint. Men lämnade inga bestående men, om man säger så..... Förresten kanske det var "tur" att det inte blev nå´n riktig körstämma. Sitta på Herrgårdsängen med massäck och fika och lyssna på musik - i det här vädret!! Njaee - en upplevelse kanske - men inte särskilt njutbar....

Presentation


Fundringar från Tant Blå

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23
24
25 26 27 28
29 30
<<< Juni 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards