stinalill

Alla inlägg den 16 juni 2009

Av Stina - 16 juni 2009 18:06

Äntligen en dag som man kunde vistas utomhus lite!! Utan raggsockor!! ;) Har grejat lite på balkongen. Sprejat mina stenar med klarlack, så dom ska framträda lite mer i färgen. Så har jag flyttat min syrén till andra änden av balkongen. Nu är den ju utblommad för detta år. Vildvinet håller på att växa till sig lite. Även om det blev lite glest i år. Den blev ju av med lite grenar i flytten.


Så har jag gjort mitt "stenröse" runt Änglatrumpeten. Men jag ser, att den kommer nog att behöva en större kruka! Den växer utav 17!! Blir spännande att se, om det blir några trumpeter.... Ibland önskar jag mig en liten täppa att påta i. Men jag märker ju oxå, att det räcker alldeles fullständigt med min balkong. Eftersom balkongen är inbyggd, behöver ju oxå blommorna vatten - även när det regnar....


Så måste jag rikta ett stort TACK till Ruth, som var så snäll och instruerade mig i bloggens mysterier!! Nu kan jag få in mina inlägg i "kategorier" minsann! Men precis som du sa, är det ett jäkla tidsödande jobb, att få in ett år bakåt i tiden!! Jag började från dagens datum och bakåt. Om jag skulle haft nå´n riktig ordning, skulle jag naturligtvis börjat från början. Men det får bli som det blir - jag tar väl lite i taget. Allt är ju lätt, när man kan det. Men ett rysligt knappande är det.... Från början tänkte jag ju, att jag bara skulle ha in det jag sytt i "kategorier". Men så var det ju alla blommor..... alla naurbilder - och alla bilder från balkongen.....


Ja det är väl bra att man kan "skapa" sysselsättning!!

Presentation


Fundringar från Tant Blå

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23
24
25 26 27 28
29 30
<<< Juni 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards