stinalill

Alla inlägg den 21 juni 2009

Av Stina - 21 juni 2009 14:19

Så har en blivit medlem i Facebook.Vad nu det ska vara bra för. Känns inte riktigt som min grej. Tanken är ju inte riktigt, att man ska "skriva av" sig där. Utan chatta lite hit och dit med sina "vänner" - små korta meddelanden. Om jag har förstått det hela rätt. Men vem vet - kanske kommer jag på det braiga - så småningom. Det var svärson min, som var så entusiastisk, att jag skulle bli "medlem".... Nu känns det bra, att komma "hem" till min gamla vanliga blogg iaf.


Ann-Louise och Ida är idag iväg med Julietta för betäckning. Julietta är Julias dotter - alltså syster till Oki Doki. Henne har dom "lånat" för att ta föl efter henne. Tjejen som äger henne, kunde inte tävla med henne p g a en skada på kusen. Så då ville dom lämna henne för betäckning. Och fölet får sen fam Bergefur behålla. Jaaa jösses vad många turer det är i hästvärlden!! Men dom gillar den världen - det är helt klart.... Den sysselsätter dom dygnet runt - hela familjen.


Just nu väntar dom annars, att det ska bli väder, så dom kan slå höet. Men nog 17 kom det regn idag oxå!! Även om jag satt ute i solen en stund på fm och njöt. Och plockade in en bukett smörblommor, som jag hängde på tork.


Jag åker hem imorr´n, eftersom jag ska ta PK prov på tisdag. Så jag hinner väl inte vara med på det "riktiga" födelsedagsfirandet på måndag kväll. Men huvudsaken är väl, att jag får fira den stora/lilla damen - Ida Pidan min....



Presentation


Fundringar från Tant Blå

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23
24
25 26 27 28
29 30
<<< Juni 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards