stinalill

Alla inlägg den 29 juni 2009

Av Stina - 29 juni 2009 21:39

En lång, härlig sol- och baddag vid sjön igen! Jag tror aldrig jag blir "mätt" på denna ljuvliga sommar. Eventuellt blir min kropp vidbränd - men det finns ju smörja för det.... Vid halv tio ringde Gunilla, så jag var vid sjön vid elva redan. Då var ändå Gunilla där före mig - fast hon åkt från Köping! Och vi åkte inte hem förrän vid åtta!


Så ringde Ankie ikväll och bjöd mig att komma till Glädjen några dagar i nästa vecka. Då har hon semester. Kul att hon vill ha sällskap av sin gamla mamma. <3 Och det var ju länge sen jag täffade hela familjen minsann. Får väl se vilka dagar jag far iväg.


Redan slut på den här dagen! Har vattnat blommorna på balkongen. För övrigt har jag inte gjort något produktivt. Inte ens packat upp ryggan ännu.... Ändå är jag jättetrött - hur man nu kan bli trött av, att göra ingenting.... Har ätit Tradolan idag, så värken har hållits på rätt låg nivå. Måste förr eller senare till farbror doktorn med den här höften. Men det blir nog senare....



Presentation


Fundringar från Tant Blå

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23
24
25 26 27 28
29 30
<<< Juni 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards