stinalill

Alla inlägg den 30 juni 2009

Av Stina - 30 juni 2009 21:20

Det är här jag tillbringar alla mina sol- och baddagar. Jag tänker inte tala om var det är nå´nstans. För jag vill inte ha sällskap av en massa folk - jag vill steka mitt fläsk ifred ;) Här kan jag ligga timme efter timme, lyssna på en bok  och äta min matsäck. Börjar det bli lite för varmt, så glider jag ner i vattnet som en säl. Eller nåja - som en sjöelefant ;) Ljuvliga, härliga sommar!!


Nu har jag fått min canvastavla - eller rättare sagt - det är tre stycken. Och fortfarande måste jag säga, att det är ett bra foto!! Men dom stämde inte i köket, så de får nog sin plats ovanför soffan i rummet. Jag ska sätta upphängningssnöre bakpå, sen ska jag fota fotot, när de har kommit upp på väggen. Egentligen kunde nog canvasen varit lite grövre vävd. Men det är bra som det är oxå. Ja tänk vad man hitt på.....


Det var bra länge sen jag sydde nå´t. För att inte tala om att städningen är eftersatt. Men dammet ligger nog kvar misstänker jag. Nummer ett för mig är, att ta vara på denna fantastiska sommar! Rätt vad det är sjunker temperaturen och regnet står som spön i backen....

Presentation


Fundringar från Tant Blå

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23
24
25 26 27 28
29 30
<<< Juni 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards