stinalill

Alla inlägg den 13 mars 2009

Av Stina - 13 mars 2009 20:51

Så var det fredagen den 13 - igen!! Och inte har det hänt några olyckor för mig i alla fall - peppar, peppar ta i trä.... Dagen är ju inte riktigt slut ännu.....


Lasse och Akira hälsade på idag. Och Lasse fick ordning på alla magnetlås med diverse problemlösningar. Tack för det Lasse!! Det var då tio gånger krångligare än jag hade trott, att byta handtag på luckorna....Men - nu är det fixat och klart!! Och Akira blev föremål för tantens kamera. Det såg så fint ut, när den svarta vovven placerat sig på den vita fällen....


Annars har dagen gått i trötthetens tecken. SOV ända till 9.30 Sen när Lasse var klar och hade gått, placerade jag mig i sängen igen - och sov!! Och nu är jag då lika trött igen. Månne det var dagen igår som var så krävande... Och imorr´n ska jag upp skapligt tidigt, för att fara till Gävle. Men - jag ska ju sova i min egen säng imorr´n kväll.


Har hunnit en bit till på överkastet idag. Men jag blir inte nöjd med det - det är då säkert. Men - det är väl inte värre än att jag syr ett till sen.... Framtiden får utvisa.... 

Presentation


Fundringar från Tant Blå

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5 6
7
8
9 10 11 12 13 14 15
16
17
18 19 20 21 22
23
24
25 26 27 28 29
30 31
<<< Mars 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards