stinalill

Alla inlägg den 21 mars 2009

Av Stina - 21 mars 2009 19:30

Tyckte det var en så vacker änglabild, så jag kunde inte låta bli, att tanka hem den. Det är ju egentligen inte alls min stil på bilden - den är ju så där äckelvacker, om ni förstår vad jag menar....


Jag har alltså setat ett tag idag och kollat på bilder på nätet. Det finns ju OÄNDLIGT mycket bilder!!! Det är så kul - jag älskar ju bilder - vackra bilder, roliga bilder, talande bilder. Det blir nästan hisnande, när man ser hur mycket det finns....


Dagen idag har jag klippt ner en så´n där hög, grön "busk"blomma. Det blev flera kompostpåsar fulla. Sen satte jag en del av det avklippta ner i jorden, så får den växa vidare.... Tänkte att jag gör det i köket - och har soppåsarna nära till hands, så behöver det inte bli så stökigt. Men hej du - det var jord både högt och lågt, innan jag var färdig.... Jag har en till, som jag ska klippa ner och plantera om. Men det får bli en annan dag. En varm dag t ex, så kan jag ta det på balkongen istället.


Annsan var inom idag. Hon är så duktig nu och håller ätandet på rätt nivå. Och har tappat fyra kilo :) Jag skulle verkligen oxå behöva gå i hennes fotspår..... Jag hade tagit fram de tyger, som jag tänkt till kökssoffan. Och jag fick hennes synpunkter på vilka tyger det blir. Det är ju sån´t som jag saknar, att få bolla saker och ting med någon annan. Även om det vore så, att jag inte skulle hålla med henne, så får jag mina åsikter befästa eller - ser att jag tänkte fel. Så imorr´n får nog lilla symaskinen gå igång igen.... Det ser jag fram emot. Ska försöka ta mig upp i skaplig tid, så inte dagen blir så kort.  

Presentation


Fundringar från Tant Blå

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5 6
7
8
9 10 11 12 13 14 15
16
17
18 19 20 21 22
23
24
25 26 27 28 29
30 31
<<< Mars 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards