stinalill

Alla inlägg den 9 mars 2009

Av Stina - 9 mars 2009 21:34

Här har jag börjat lägga ett pussel.... Vad det ska bli? Ja det får ni veta sen nå´n gång. Misstänker att det kommer att ta tid, innan det är färdigt.... Lapparna är 4,5 x 4,5 cm stora - eller små om man så vill. Och naturligtvis syr jag i blått - vad annars.....


Så det är vad denna dag har handlat om för mig. Skönt att ha ett helt golv, att bre ut mig på. Och så skönt att jag har denna hobby, att använda dagarna till. Roligt att använda färger och fantasi. Och roligt och spännande att så småningom se hur det blir.


Över huvud taget känner jag mig mer tillfreds nu än på länge. Tror det var ganska avgörande att först Anita, sen Annsan och Harry var här i lördax. Och så var Lotta och Lasse här igår. Känner mig så tacksam och varm ända in, att jag har så goa vänner. Som dels kommer och hjälper mig, dels vill dela mina tankar och funderingar.


Och nu är det redan kväll igen!! Dax för en kopp te och sen sängen. En stor kram till hela världen.....

Presentation


Fundringar från Tant Blå

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5 6
7
8
9 10 11 12 13 14 15
16
17
18 19 20 21 22
23
24
25 26 27 28 29
30 31
<<< Mars 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards