stinalill

Alla inlägg den 27 mars 2009

Av Stina - 27 mars 2009 21:11

Ja se det snöar, ja se det snöar - det var väl roligt....FY FAN - rent ut sagt!! Nog är väl vintern bedrövligt lång och efterhängsen i år?? Eller är det bara jag som väntar så längtansfullt efter våren..... Men igår var det ju sol så det skrek ome´t. Ingen ordning på nå´nting.


Känner mig som bilden ovan idag. Skabbig och lustlös. Efter att jag varit vid återvinningen, bibblan och Coop, åkte jag hem och la mig i sängen. Kollade lite på isdansen bl a. Det är fantastiskt vilka akrobater dom är!! Vilken balans och vilken styrka! Och bara kläderna - vilka skapelser! Nu skulle jag ju egentligen ta in en bild på mig från ungdomens dar. Då jag ägnade mig lite åt "konst" åkning på egen hand. Men det är för omständigt för mig ikväll. Sonja Heine var min idol! Och jag har LITE hum om hur svårt det är med hoppen och figuråkningen i alla fall. Och det är vackert att titta på. Faktiskt den enda sport jag kollar på..... Jag har sportfilter på min TV ;) - tycker dom SKRIKER så förb... inom de flesta sporter.


Jag kanske ska försöka få igång min nya CD-spelare imorr´n. Det var ju ett tag sen jag fick min förra trasiga utbytt på El-Giganten. Men jag tycker det är så svårt att begripa dessa förb.... bruksanvisningar. Tryck hit och tryck dit, spara genom att trycka där inom 10 sekunder - upprepa det föregående bla-bla-bla. Jag har dåligt med tålamod och är inget vidare teknisk. Men ger jag mig 17 på det, så fixar jag det säkert.


För övrigt inget nytt under sol... snön



Presentation


Fundringar från Tant Blå

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5 6
7
8
9 10 11 12 13 14 15
16
17
18 19 20 21 22
23
24
25 26 27 28 29
30 31
<<< Mars 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards