stinalill

Alla inlägg den 18 mars 2009

Av Stina - 18 mars 2009 15:57

Bara några snabba rader.....


Idag har jag blivit sams med mitt överkast igen. Känns som det i alla fall kan bli någolunda. Jag har quiltat ca en tredjedel och skulle väldigt gärna vilja fortsätta och göra klart. Men jag ska iväg till Norberg och lyssna på kina musik med Anita. Men nu har jag nå´t att se fram emot att göra imorr´n. Då SKA överkastet bli klart.... Sen har jag fler ideér som pockar på att bli genomförda....


Igår var jag på ett sista besök på Psyk i Fagersta. Mina mediciner fungerar nu okej och Aina Brandell - psykiater - skickar över mig till läkarstation i Skbg. Det känns bra. Det är lite skillnad på mig sedan jag kom första gången dit. Då mådde jag så pest, så jag kunde knappt förmå mig att tala. Ångesten satt som en stor överrock på mig - usch vad hemskt det var. Tur att det gick att bryta ner denna ångest i gråt. Tack till "min" Anita, att hon hade tålamodet med mig.....


Och nu ska jag ta en dusch och sen iväg och träffa henne - min livräddare!!

Presentation


Fundringar från Tant Blå

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5 6
7
8
9 10 11 12 13 14 15
16
17
18 19 20 21 22
23
24
25 26 27 28 29
30 31
<<< Mars 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards