stinalill

Alla inlägg den 11 mars 2009

Av Stina - 11 mars 2009 21:44

Så var då ännu en dag till ända - så fort det går!! Har haft en rengöringsdag idag. Har klippt håret och färgat det - det tar sin rundliga tid, när man måste vila armarna stup i kvarten..... Sen blev det ett hett, skönt bad - steg upp därifrån som en ny människa.... Efter det åkte tvättmaskinen igång och jag invigde min förnämliga torkställning - Antonius heter han!! Hur det nu kan vara en han?? Som så tålmodigt hänger där med min blöta tvätt.... Men, men - det har IKEA bestämt - så då är det väl så.


Sen har jag oxå fortsatt med mitt pussel - evighetssysselsättning. Ska bli spännande att se hur detta projekt slutar. Tid lär det i alla fall ta, men tiden är gratis för mig.


Mina öronproppar blev visst skojiga?? För mig är dom helt naturliga. Liksom den svarta ögonbindeln, som åker på varje kväll. Allt för att kunna sova gott. Men VAD Erik har du för roligt att berätta om mina öronproppar?? Dela med dig människa!!


Imorse blev jag väckt kl 9.00 av telefon från farbrorn, som bodde här innan. Vi kan kalla honom farbror L. Han bad så mycket om ursäkt, för att han väckte mig och skulle ringa upp senare. Vilket han gjorde. Han ville höra vad jag har för symtom från hjärtflimret och hjärtsvikten, eftersom han har samma åkommor....?? Ja, ja - det kanske ligger nå´t i det där med kvinnotjusare.... *fjäsk, fjäsk* Men se mig biter inte trams på längre. Dessutom luktade det lika i hans nuvarande bostad, som det gjorde här, när jag flyttade in *ryser*. Så nej Erik - jag är inte mottaglig. Dessutom har du rätt Ruth - han kunde gott ha efterskänkt tvättmaskinen. Det framkom av telsamtalet idag, att han dessutom hade tjänat en massa pengar på de böcker han hade skrivit. Men - sån är världen - mycket vill alltid ha mer....


Så är det då dax att avsluta denna dag med en kopp te. Sen in med öronpropparna och på med ögonbindeln och sova sött....

Presentation


Fundringar från Tant Blå

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5 6
7
8
9 10 11 12 13 14 15
16
17
18 19 20 21 22
23
24
25 26 27 28 29
30 31
<<< Mars 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards