stinalill

Alla inlägg den 23 mars 2009

Av Stina - 23 mars 2009 21:29

Oj vad denna dag har sprungit!! Har sytt hela da´n. Och idag är jag rätt nöjd!! Tror att sofflocket kan bli rätt bra. Men, men - det är inte färdigt än.....Det blir rysligt intensivt, att sitta och sy en hel dag. Känner mig rätt mör vid det här laget. Men idag var det kul, kul!!


Jovisst är det så Synne - man måste väl ha en och annan skitdag, för att uppskatta de ljusa dagarna. Och idag har jag oxå ätit rätt. Det blev köttfärsröra med broccoli och potatismos. Och det gick ju ner. Mår ju så mycket bättre, när jag har ätit rätt. Begriper inte att det ska vara så himla svårt, att hålla det i skallen, när stora "suget" sätter in.... Skulle jag sen kunna gå ner lite kilon, så skulle jag må ännu bättre. Jag VET ju det. Men det är liksom som om inte hela jag begriper det. Hela tiden får jag slåss med mig själv. Men som sagt - denna dagen gick ju bra - duktig tant!!


Telia blir jag inte riktigt klok på. Det kom en räkning som var på internetabonnemanget plus - digital-TV -  238:50!! Jag har aldrig haft digital-TV, har inte digital-TV och kommer aldrig att ha digital-TV!! Jag har sagt ifrån femtioelva gånger till dom. Jag har tagit fullständigt namn på dom jag har pratat med, som så kvittrande har sagt, att nu har dom tagit bort digital-TV från mitt abonnemang. Lik förbannat kommer det en räkning! Ringde så klart igen - och dom skulle skicka en ny räkning på enbart bredbandet. Nog undrar jag vad dom har för sorts dataprogram. Dom kryssar den där Stina från Skinnsberg. Sen poppar jag upp igen och igen..... Ja, ja dom ska väl ha nå´t att göra på 90 200 oxå, så dom inte blir arbetslösa....


Nu ser jag fram emot morgondagen, då jag hoppas bli klar med sofflocket... 

Presentation


Fundringar från Tant Blå

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5 6
7
8
9 10 11 12 13 14 15
16
17
18 19 20 21 22
23
24
25 26 27 28 29
30 31
<<< Mars 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards