stinalill

Alla inlägg den 6 maj 2009

Av Stina - 6 maj 2009 16:45

Igår kväll var vi då iväg till Avesta och skrattade!! Ronny Eriksson hade en stå-upp kväll inför fullsatt salong. Sååå himla skönt att skratta åt alla tokigheter han serverade! Han driver ju med i princip allt i samhället. Och jättebra platser fick vi, eftersom Herbert är rullstolsburen.


Idag står det rätt still i korvspat - som Medresenärskan skulle ha uttryckt sig. Har varit iväg och provat "axelvaddsvästen" på Lasse. Och då kanske man skulle tänka sig, att sy färdig den då. Men gnistan vill inte infinna sig. Tror allt att det blir en stund i sänghalmen istället. Känner mig lite grå och kulen.


Ser fram emot solens återkomst. Då jag kan fara ut och kanske lägga mig på bryggan - fotot - och värma upp mig med fötterna i spa´t.... Gråvädret som himmelen presterar idag, tilltalar mig inte särskilt. Men jorden gillade nog att bli vattnad och grönt är det ju nu - både högt och lågt.

Presentation


Fundringar från Tant Blå

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4
5
6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Maj 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards