stinalill

Alla inlägg den 29 maj 2009

Av Stina - 29 maj 2009 21:33

Åååå vilken dag!! Tack Annsan för att du fick ditt infall, att göra en utflykt idag!! Och TACK för att du tog mig med till dessa underbara platser!! Så mycket vackert har jag sett denna dag och förundrats över naturens mirakel!! Tänk att gå i en skog med massor, massor av liljekonvaljer och känna lukten sväva!! Att se detta kalkbrott med turkosblått vatten och fantastiska klippformationer!! Och sjöar och skogar och den ljuvliga svenska sommaren! Och därtill kanonväder med strålande sol!


Det är nästan så man kan bli religös av allt det vackra!! Massor med kort har jag knäppt, svårt att välja ut vad jag skulle ta in här på bloggen. Vi hade oxå fika med oss, som vi stannade och avnjöt invid en sjö. Men tyvärr skulle jag inte kunna hitta dit själv. Jag vet att vägen gick genom Guldsmedshyttan. Sen var vi även in i Lindesberg. Så tittade vi oxå in på några butiker och fick göra lite fynd - lite tyger och sån´t som man egentligen inte behöver förrän man får syn på det....;) Ett par badbyxor till tanten på rea för tio (10) kronor t ex!!


Annsan har hållit efter mig, så jag inte köpte nå´t "felaktigt" - d v s sån´t med onödiga kalorier.... Men jag bestämde mig ganska tidigt för, att idag skulle det bli en mjukglass - Viktväktarna kan gå och gömma sig.... Så en så´n fixade jag åt mig, när jag var tillbaka i Skinnsberg. Och det var smaskens vill jag lova!! Helt njutbart - även om jag stördes lite av att jag var kissnödig..... Men imorr´n är jag tillbaka i ordning igen lovar jag mig själv.

Presentation


Fundringar från Tant Blå

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4
5
6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Maj 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards