stinalill

Alla inlägg den 26 maj 2009

Av Stina - 26 maj 2009 21:09

.... kan man väl kalla en knopp från en maskros för...;) Även en så´n är i detalj välgjord och fantastisk!! Och slår så småningom ut som en vacker solgul ros! Och rosor tycker väl dom flesta människor om.....


OBS!!! Jag vill ändra på ett inlägg jag gjorde om röstning till EU. Jag fick FEL information från valarbetare på Coop Forum på Skälby i Västerås!! Om man ska rösta på Fi ska man BARA skriva "Feministiskt intiativ" på valsedeln. Man ska INTE skriva nå´t namn. Detta har en kompis till mig hört av Gudrun Schyman på radion idag. Tycker det är dålig stil av de två herrar, som satt i valhörnan på Coop. Detta BORDE dom ha vetat om..... Och det gäller ju lika för alla partier utan egna valsedlar.


Tänk vad bra man är på, att glömma det tråkiga här i livet.... Jag hade ju vägningsdag igår. Och denna gång hade jag gått upp 4 hekto :( Sån´t kan göra mig down.... Sen var jag yrslig igår oxå. Bad att dom skulle ta blodtrycket på mig, när jag var och tog PK-prov.  Det var 120 genom 65. Så undertrycket var lite lågt. Men - det dör jag ju inte av.... När jag ändå gaggar om hälsan - fortfarande har jag svid i halsen och allmän sjukkänsla. Men det har inte blivit sämre iaf.


Eftersom solen - trots en stor sol på väderrappaporten - behagade gömma sig idag, så blev det en innedag. Har satt igång med att sy en köksgardin. Dock utan nå´n större entusiasm. Får väl se om det blir nå´t....

Presentation


Fundringar från Tant Blå

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4
5
6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Maj 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards