stinalill

Alla inlägg den 2 augusti 2008

Av Stina - 2 augusti 2008 21:20

Jösses vad törstig jag är! Har nyss druckit en kopp te - skulle kunna dricka minst en till. Men nu gäller det väl att tänka sig för. Helt klart mår jag bättre i alla fall. Och jag hade gått ner 1,5 kilo imorse! Ändå får jag inte av mig båda ringarna - så jag är väl lite svälld ännu. Men jag tror levern har "tunnat ur" - det går lättare att andas. Men getingsticket kliar och kliar. Och det är ännu mer rött och svullet nu. Fast det är ju en baggis förstås. Sjukdomar o sjukdomar.....

Inte har jag lust med nå´t heller. Tänkte jag skulle ha plantat St Paulorna, som har kommit upp bredvid sina "moder"blad. Men jag ids inte. Har mest legat i sängen idag  - diskat har jag faktiskt gjort..... Det finns massor jag skulle kunna sätta igång och göra - men nej. Imorr´n ska jag i alla fall fara upp till Annsan - det kan ju vara lite upplyftande.

Tur att jag inte behövde bli kvar på sjukan i alla fall.... - för att försöka vara lite positiv. :-I

Presentation


Fundringar från Tant Blå

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7
8
9 10
11 12 13 14 15 16
17
18
19
20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Augusti 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards