stinalill

Alla inlägg den 11 augusti 2008

Av Stina - 11 augusti 2008 19:48

Idag kom månadens Quiltemagasin nerdimpande i brevlådan. Kollade igenom och hittade underbara bilder!! Sydda lager på lager och quiltade på alla möjliga sätt - härliga färgsättningar - och fantasifulla detaljer! Dessutom fanns en webplats med, som jag gick in på - www.imagering.se. Där fanns ännu mer plus länkar till andra sidor. Så nu har jag sysselsättning med att gå igenom det materialet. Får se vad som växer fram från symaskinen så småningom....

Konstigt vad man kan drömma knepiga saker! Inatt drömde jag att jag var jagad av en stor brunbjörn. Den försökte på alla möjliga sätt få fatt i mig. Och jag försökte lura den, stänga in den, skrämma bort den. Men hela tiden dök den på mig. Jag var rädd för den, men samtidigt arg på den. Vågade inte klippa till den ordentligt - för då kunde den ju bli riktigt arg och förgöra mig. Månne det är hjärtsvikten som är brunbjörnen.....?? Rädd för den och arg....

I eftermiddax  blev jag så där läskigt trött. Gick och la mig framför TV:n och började känna mig så där skönt sömntrött - tog av mig brillorna och la mig i sovställning. Då kom jag på - jag hade glömt mina mitt-på-dagen-Furix! Det var bara att "hoppa" :-I upp ur sängen och få ner pillerna. Brunbjörnen förföljer mig..... I och för sig kanske det var bra, att jag inte somnade. Nu kan jag väl somna iväll iaf. 


Presentation


Fundringar från Tant Blå

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7
8
9 10
11 12 13 14 15 16
17
18
19
20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Augusti 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards