stinalill

Alla inlägg den 14 augusti 2008

Av Stina - 14 augusti 2008 21:53

Timmarna bara springer iväg - jag hinner knappt med.... Idag har jag sytt hela da´n. Sånär som på några timmar, då jag var tvungen och lägga mig och vila. Och somnade förstås. Kunde ju inte somna inatt - precis som jag förutspådde - förväntade mig. Vet inte vilket som är värst - innan jag kommer igång och sy - då mår jag pest och pyton. Eller medan jag syr - och vill ha allt färdigt - helst igår. Fast när jag syr, tycker jag det är kul förstås! Det är så roligt att planera - ser hur det blir - lägga till nå´t mer - lösa problem. Se hur det växer fram undan för undan. Det kanske inte alls blir som jag hade tänkt från början - det kan förändras vartefter.

Jag är inte färdig med tavlan ännu, men har bestämt mig för att ta kväll. Det är en hel del symaskinsarbete kvar och sen en del handsöm, hade jag tänkt mig. Ett problem som jag står inför sen är - hur jag ska kunna spänna tyget över masonitbakstycket....?? Ja, ja det visar sig.

Nu är jag rejält trött - en kopp te och sen i säng.

PS Bilder komer senare....

Presentation


Fundringar från Tant Blå

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7
8
9 10
11 12 13 14 15 16
17
18
19
20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Augusti 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards