stinalill

Alla inlägg den 5 augusti 2008

Av Stina - 5 augusti 2008 14:54

Igår gjorde jag back-up på alla bilder jag inte gjort det på tidigare. Sorterade och skrev på skivorna. Så duktig. så duktig...... Sen satt jag och fifflade och helt plötsligt fungerade inte Picture Projekt!! Jag tryckte både här och där - men inte. Och sen försvann texten under varje bildmapp! Och imorse försvann bilden på varje mapp!! Tänkte - nu får det vara nog! Ringde Tom - min räddare i nöden. Han kom och såg och segrade!! Några knapptryckningar - sen var allt som det skulle igen!! Rena trolleriet! Ble så gla, så gla, så gla! Så dom som säger, att man inte kan trycka bort det man har på datorn - har fel!! Det kan man. Men det är klart - har man tillräckligt med kunskaper, kan man tydligen trolla fram det igen.....

Av min yngsta dotter fick jag en tavla i födelsedagspresent. En kroki som hon gjort själv, när hon gick utbildningen till landskapsarkitekt. Se bild! DET är inte jag - även om det kanske liknar. Hon är duktig tösen min! Men jag fick alltså ett erbjudande!! Och jag är frestad att prova Ankie! Inte för att jag är nå´t att se på. Men det vore ju ändå kul att ha en tavla, där min dotter har avbildat mig!! Och det behöver ju inte precis stå skyltat att det är jag.... Vad tycker ni som läser detta??? Vågar jag se mig själv på väggen tro?? 


Presentation


Fundringar från Tant Blå

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7
8
9 10
11 12 13 14 15 16
17
18
19
20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Augusti 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards